Ikona

Výsledky vyhľadávania


| Do košíka | Počet záznamov na stránku:
Všeobecný ISBD náhľad

Fenomén bulvár na Slovensku : populárno-odborná literatúra / Marcel Lincényi, Miroslav Kohuťár. - 1. vyd. - Bratislava : IRIS, 2009. - 171 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-89256-41-9.

masmédiá, bulvár (médiá), bulvárna tlač, masová kultúra, Slovensko (štát, Európa), monografie

Lincényi, Marcel
Kohuťár, Miroslav

Skeptikové a těšitelé / Umberto Eco ; [ z talianskeho originálu ... preložil Zdeněk Frýbort ]. - 1. vyd. - Praha : Argo, 2006. - 367 s. ; 22 cm. - ISBN 80-7203-706-4.

masová kultúra, masmédiá, kultúra a spoločnosť, estetika (umelecké hľadisko), eseje

Eco, Umberto

Ubavit se k smrti : veřejná komunikace ve věku zábavy / Neil Postman ; [ z anglického originálu ... preložila Irena Reifová ]. - 2. opr. vyd. - Praha : Mladá fronta, 2010. - 204 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-204-2206-4.

masmédiá, Spojené štáty americké (USA), mediálna komunikácia, televízia, programy, masová kultúra, eseje

Postman, Neil

Schéma masové kultury / Theodor W. Adorno ; [ z nemeckého originálu ... preložili M. Hauser, M. Váňa ]. - 1. vyd. - Praha : OIKOYMENH, 2009. - 62 s. ; 15 cm. - (Oikúmené. Malá řada, sv. 7). - ISBN 978-80-7298-406-0.

sociológia kultúry, masová kultúra, kultúra a spoločnosť, postmoderná spoločnosť, eseje

Adorno, Theodor W.

Studia vizuální kultury / Marita Sturken, Lisa Cartwright ; [ z anglického originálu ... preložili Lucie Vidmar, Milan Kreuzzieger ]. - 1. vyd. - Praha : Portál, 2009. - 471 s. ; 29 cm. - ISBN 978-80-7367-556-1.

sociológia kultúry, vizuálna kultúra, umenie, vizuálna komunikácia, masová kultúra, monografie

Sturken, Marita
Cartwright, Lisa

Média dvacet let poté / Media Twenty Years After ; Editori Jan Jirák, Barbara Köpplová, Denisa Kasl Kollmannová. - 1. vyd. - Praha : Portál, s.r.o., 2009. - 383 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-7367-446-5.

masmédiá, žurnalistika, mediálna komunikácia, masová kultúra, spoločnosť, transformácia, Česko (štát, Európa), angličtina, zborníky

Zábavné populárne žánre na Slovensku / Štefan Timko. - 1. vyd. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2015. - 122 s. ; 30 cm. - (Europica varietas, č. 60). - ISBN 978-80-558-0857-4.

zábavné žánre, zábava, masová kultúra, populárna kultúra

Timko, Štefan

Médiá: 2015_Timko_Zabavne_popularne_zanre.pdf

Kultúra a rôznorodosť kultúrneho ; Zostavili Viera Gažová, Zuzana Slušná a kol. - 1. vyd. - Bratislava : Peter Mačura - PEEM, 2005. - 220 s. ; 21 cm. - (Acta Culturologica, zv. č. 13). - ISBN 80-89197-41-8.

kultúra, kultúrne systémy, kulturológia, kultúrna identita, masová kultúra, frankfurtská škola (filozofický smer), Univerzita Komenského v Bratislave (Bratislava, Slovensko), zborníky

Kam odchádza divák : ( k premene úlohy televízie a masových médií v spoločnosti ) / Viera Štefancová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2016. - 216 s. ; 21 cm. - ISBN 978-80-558-1042-3.

televízia, masmédiá, masová kultúra

Štefancová, Viera

Médiá: Kam odchadzaju_vnutro__EQUILIBRIA.pdf, Obalka2_bez EQULIBRIA.pdf

Vysoké versus populární umění / Pavel Zahrádka. - 1. vyd. - Olomouc : Periplum, 2009. - 123 s. ; 20 cm. - ISBN 978-80-86624-48-8.

umenie, masová kultúra, estetika (umelecké hľadisko), sociológia umenia, štúdie

Zahrádka, Pavel